Все компании  /  Вакансии компании Жовті сторінки України

Вакансии компании Жовті сторінки України

Клиент SuperJob с 26 июля 2007 года
100-500 сотрудников
ТОВ “Жовті сторінки України” – лідер на вітчизняному ринку телефонних довідників серії “Yellow pages”. На ринку з1993 року. Ми вийшли на український ринок реклами, коли він лише набирав силу та проходив етап свого становлення. Що ж нового ми змогли запропонувати своїм абонентам і рекламодавцям?
Перш за все – телефонний довідник нового зразка, створений за європейськими стандартами. Інноваційним став принцип розповсюдження видання – безкоштовне надання довідника всім його абонентам.
По-друге, в Україні до цього часу телефонний довідник не використовувався як рекламний носій, тому поява довідника “Жовті сторінки Київ” розширило спектр послуг, що пропонуються на рекламному ринку.
Унікальні рекламні можливості, що надаються нашим довідником, широко використовуються рекламодавцями. Якщо протягом перших років кількість рекламних об’яв становила сотні, то зараз – тисячі одиниць.
ТОВ “Жовті сторінки України” – лідер на вітчизняному ринку телефонних довідників серії “Yellow pages”. На ринку з1993 року. Ми вийшли на український ринок реклами, коли він лише набирав силу та проходив етап свого становлення. Що ж нового ми змогли запропонувати своїм абонентам і рекламодавцям?
Перш за все – телефонний довідник нового зразка, створений за європейськими стандартами. Інноваційним став принцип розповсюдження видання – безкоштовне надання довідника всім його абонентам.
По-друге, в Україні до цього часу телефонний довідник не використовувався як рекламний носій, тому поява довідника “Жовті сторінки Київ” розширило спектр послуг, що пропонуються на рекламному ринку.
Унікальні рекламні можливості, що надаються нашим довідником, широко використовуються рекламодавцями. Якщо протягом перших років кількість рекламних об’яв становила сотні, то зараз – тисячі одиниць.

У чому ж перевага та унікальність телефонного довідника як рекламного носія?
• Завдяки широті та різноманітності поданої у довіднику інформації, він став настільною книгою не лише для ділових людей, а й звичайних користувачів, тобто реклама працює на всі цільові аудиторії: від домогосподарки до керівника найвищого рангу.
• Довідник доступний для користувача у будь-який час доби протягом року, що робить показник повторних звернень до реклами найбільш вірогідним і високим серед інших носіїв.
• Невисока вартість реклами відносно терміну її “життя” та ефективності.

Дуже важлива задача всього цього процесу - створення команди однодумців, професіоналів, які підтримують корпоративну культуру компанії, чітко усвідомлюють її місію та місце на українському інформаційному ринку, пишаються її досягненнями та сприяють її подальшому розвитку.

Запрошуємо до “Жовтих сторінок”!

В настоящий момент у компании нет опубликованных вакансий.