Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
Ещё
 
Мне нравится
Резюме 15381994
16 сентября

Менеджер по персоналу, інспектор відділу кадрів

По договоренности
полный рабочий день
на территории работодателя
45 лет (4 марта 1971), мужской, высшее образование, не женат, детей нет
Киев, Києв, м. Оболонь
Работал
Общий рабочий стаж — 18 лет и 7 месяцев

ноябрь 2014 — май 2015
7 месяцев

Начальник відділу кадрового забезпечення

(Полная занятость)

ТОВ "ZeoAlliance", г. Київ.

Планування, організація і контроль роботи підрозділів компанії з питань ведення кадрового діловодства.
Консультування підрозділів компанії, які відповідали за кадрове діловодство з питань:
- законодавства України по працю;
- оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, посадових інструкцій та наказів керівництва підприємства;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
- формування і ведення особових справ працівників пов'язаних з трудовою діяльністю в електронній системі 1С 8.2 (ЗУП);
- складання графіків роботи та табелів робочого часу;
- ведення обліку підсумкового робочого часу;
- підгоовка необхідних документів, що стосуються преміювання і заохочень працівників;
- заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників;
- ведення обліку надання відпусток працівникам, складання і здійснення контролю за дотриманням графіків чергових відпусток;
- проведення заходів щодо забезпечення установи працівниками потрібних спеціальностей;
- проведення кадрового аудиту у філіалах компанії;
- складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
- співпраця з районним центром зайнятості та Фондом соціального страхування;
- здача звіту про наявність інвалідів та в органи статистики.

июнь 2010 — октябрь 2014
4 года и 5 месяцев

Головний спеціаліст відділу кадрової роботи та документообігу

(Полная занятость)

Державна архітектурно-будівельна інспекція, г. Киев.

- ведення обліку особового складу установи, його підрозділів і встановленої кадрової документації;
- оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, посадових інструкцій та наказів керівництва підприємства;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
- формування і ведення особових справ працівників пов’язаних з трудовою діяльністю в електронній системі «Картка»;
- підготовка необхідних документів, що стосуються преміювання і заохочень працівників;
- заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників;
- ведення обліку надання відпусток працівникам, складання і здійснення контролю за дотриманням графіків чергових відпусток;
- проведення заходів щодо забезпечення установи працівниками потрібних спеціальностей, співпраця з службою зайнятості;
- проведення підготовчих заходів для передачі до архіву особових справ після закінчення встановлених строків поточного зберігання, підготовка документів для здачі їх до державного архіву;
- складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
- співпраця з районним центром зайнятості (звіти про наявність вакантних посад форми №3-ПН, звітність про прийняття нових працівників форми №5-ПН) та Фондом соціального страхування;
- здача звіту про наявність інвалідів;
- ведення військового обліку.

март 2010 — май 2010
3 месяца

Менеджер по персоналу

(Полная занятость)

РА «Яспис», г. Киев.

- підбір персоналу;
- проведення первинних співбесід;
- контроль, аналіз роботи персоналу, оцінка ефективності їх роботи;
- розробка і впровадження посадових інструкцій, штатного розпису, кадрового резерву, графік відпусток, правил внутрішнього розпорядку.

март 1996 — июнь 2009
13 лет и 4 месяца

Заступник директора

(Полная занятость)

Районний центр зайнятості, г. Киев.

Планування, організація, контроль роботи персоналу; організація технологічного процесу роботи установи відповідно до вимог єдиної технології обслуговування населення; розробка і впровадження посадових інструкцій, проведення навчання з персоналом та оцінка ефективності їх роботи; забезпечення достовірності і своєчасності підготовки та подання звітності щодо роботи центру зайнятості за встановленими формами; участь в організації інформаційного роз’яснення законодавства про зайнятість та рекламуванні послуг служби в засобах масової інформації; проведення прийому громадян з особистих питань, своєчасний розгляд листів, заяв, пропозицій, скарг; аналіз ринку праці, попиту та пропозиції робочої сили; участь у розробці та формуванні програми зайнятості населення та розробка пропозиції до регіональної бюджетної програми; розробка заходів базової програми зайнятості населення та аналіз її виконання; участь у впровадженні єдиної інформаційно-аналітичній системі Державної служби зайнятості; зустрічі та співпраця з соціальними партнерами; проведення семінарів, ярмарок вакансій, днів відкритих дверей; проведення навчання, семінарів з кадровими службами підприємств, організацій, установ; розробка і впровадження посадових інструкцій; виконання обов’язків спеціалістів, які зайняті безпосередньо обслуговуванням населення, в разі їх тимчасової відсутності з причин хвороби, відпустки або відрядження.

Ключевые навыки
Компьютерные навыки:
Windows, MS Office, Adobe Photoshop, Internet – досвідчений користувач, електронна пошта.
Учился

по 2004

Институт подготовки кадров гос службы занятости Уровень образования: Высшее. Факультет: Менеджмента. Специальность: Менеджер-економіст. Форма обучения: Заочная.
Курсы и тренинги

2005

Бухгалтерського обліку. Київський держ харчовий університет, г. Київ

Знает и умеет
Английский язык базовый
Водительские права категории A,B,C
О себе

Чесний, працьовитий, сповнений ентузіазму, вмію цінувати час та відповідально ставиться до роботи, намагаюсь досягти високих стандартів в будь якій справі. Можу запропонувати: здібність зацікавлювати інших, керівницькі здібності, уміння працювати з великими обсягами інформації, акуратність, уміння доводити розпочате до кінця, готовий до роботи з ненормованим робочим днем та у відрядженнях. Займаюся спортом.
Футбол, баскетбол, теніс, більярд, риболовля, збирати гриби

Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
 
{% dialog.title %} {% dialog.price %}Р
Вакансия появится на первых страницах поиска сразу после оплаты.
Бесплатные обновления сохранятся в полном объеме, сроки размещения вакансии не изменятся.
Сразу после оплаты вам будут доступны: имя, электронная почта, телефон и другие контакты
Пожалуйста, обратите внимание: возврат денег за обновление вакансии невозможен.
Возврат денег за покупку невозможен
Внимание: возврат денег за апгрейд до турбовакансии невозможен.
Апгрейд до турбовакансии осуществляется согласно
правилам размещения вакансии.
Хочешь машину
как у соседа?
Узнай, где он работает с помощью SuperJob!
Подробнее
№ 15381994 обновлено 16 сентября, 10:47
Менеджер по персоналу, інспектор відділу кадрів
По договоренности, работа на территории работодателя, полный рабочий день
Мужчина, 45 лет (4 марта 1971)
Не женат, детей нет
Киев, Києв (м. Оболонь)
Опыт работы 18 лет и 7 месяцев
Начальник відділу кадрового забезпечення
7 месяцев
ноябрь 2014 — май 2015
ТОВ "ZeoAlliance", Київ, полная занятость
Планування, організація і контроль роботи підрозділів компанії з питань ведення кадрового діловодства.
Консультування підрозділів компанії, які відповідали за кадрове діловодство з питань:
- законодавства України по працю;
- оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, посадових інструкцій та наказів керівництва підприємства;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
- формування і ведення особових справ працівників пов'язаних з трудовою діяльністю в електронній системі 1С 8.2 (ЗУП);
- складання графіків роботи та табелів робочого часу;
- ведення обліку підсумкового робочого часу;
- підгоовка необхідних документів, що стосуються преміювання і заохочень працівників;
- заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників;
- ведення обліку надання відпусток працівникам, складання і здійснення контролю за дотриманням графіків чергових відпусток;
- проведення заходів щодо забезпечення установи працівниками потрібних спеціальностей;
- проведення кадрового аудиту у філіалах компанії;
- складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
- співпраця з районним центром зайнятості та Фондом соціального страхування;
- здача звіту про наявність інвалідів та в органи статистики.
Головний спеціаліст відділу кадрової роботи та документообігу
4 года 5 месяцев
июнь 2010 — октябрь 2014
Державна архітектурно-будівельна інспекція, Киев, полная занятость
- ведення обліку особового складу установи, його підрозділів і встановленої кадрової документації;
- оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, посадових інструкцій та наказів керівництва підприємства;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
- формування і ведення особових справ працівників пов’язаних з трудовою діяльністю в електронній системі «Картка»;
- підготовка необхідних документів, що стосуються преміювання і заохочень працівників;
- заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників;
- ведення обліку надання відпусток працівникам, складання і здійснення контролю за дотриманням графіків чергових відпусток;
- проведення заходів щодо забезпечення установи працівниками потрібних спеціальностей, співпраця з службою зайнятості;
- проведення підготовчих заходів для передачі до архіву особових справ після закінчення встановлених строків поточного зберігання, підготовка документів для здачі їх до державного архіву;
- складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
- співпраця з районним центром зайнятості (звіти про наявність вакантних посад форми №3-ПН, звітність про прийняття нових працівників форми №5-ПН) та Фондом соціального страхування;
- здача звіту про наявність інвалідів;
- ведення військового обліку.
Менеджер по персоналу
3 месяца
март — май 2010
РА «Яспис», Киев, полная занятость
- підбір персоналу;
- проведення первинних співбесід;
- контроль, аналіз роботи персоналу, оцінка ефективності їх роботи;
- розробка і впровадження посадових інструкцій, штатного розпису, кадрового резерву, графік відпусток, правил внутрішнього розпорядку.
Заступник директора
13 лет 4 месяца
март 1996 — июнь 2009
Районний центр зайнятості, Киев, полная занятость
Планування, організація, контроль роботи персоналу; організація технологічного процесу роботи установи відповідно до вимог єдиної технології обслуговування населення; розробка і впровадження посадових інструкцій, проведення навчання з персоналом та оцінка ефективності їх роботи; забезпечення достовірності і своєчасності підготовки та подання звітності щодо роботи центру зайнятості за встановленими формами; участь в організації інформаційного роз’яснення законодавства про зайнятість та рекламуванні послуг служби в засобах масової інформації; проведення прийому громадян з особистих питань, своєчасний розгляд листів, заяв, пропозицій, скарг; аналіз ринку праці, попиту та пропозиції робочої сили; участь у розробці та формуванні програми зайнятості населення та розробка пропозиції до регіональної бюджетної програми; розробка заходів базової програми зайнятості населення та аналіз її виконання; участь у впровадженні єдиної інформаційно-аналітичній системі Державної служби зайнятості; зустрічі та співпраця з соціальними партнерами; проведення семінарів, ярмарок вакансій, днів відкритих дверей; проведення навчання, семінарів з кадровими службами підприємств, організацій, установ; розробка і впровадження посадових інструкцій; виконання обов’язків спеціалістів, які зайняті безпосередньо обслуговуванням населення, в разі їх тимчасової відсутності з причин хвороби, відпустки або відрядження.
Высшее образование
2004
Институт подготовки кадров гос службы занятости
Менеджмента
Заочная форма обучения
Менеджер-економіст
Курсы
2005
Київський держ харчовий університет
Бухгалтерського обліку
Київ
Навыки и умения
Иностранные языки
Английский (базовый).
Водительское удостоверение
Категория A, B, C
Профессиональные навыки
Компьютерные навыки:
Windows, MS Office, Adobe Photoshop, Internet – досвідчений користувач, електронна пошта.
Дополнительные сведения
Чесний, працьовитий, сповнений ентузіазму, вмію цінувати час та відповідально ставиться до роботи, намагаюсь досягти високих стандартів в будь якій справі. Можу запропонувати: здібність зацікавлювати інших, керівницькі здібності, уміння працювати з великими обсягами інформації, акуратність, уміння доводити розпочате до кінця, готовий до роботи з ненормованим робочим днем та у відрядженнях. Займаюся спортом.
Футбол, баскетбол, теніс, більярд, риболовля, збирати гриби