Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
Ещё
 
Мне нравится
Резюме 34334364
30 августа

Начальник отдела кадров, инспектор отдела кадров

8 000 грн.
полный рабочий день
на территории работодателя
47 лет (25 апреля 1969), женский, высшее образование
Киев
Работала
Ключевые навыки
ПрАТ “БІОФАРМА” (Київ) штат 500 працівників
квітень 2008 р. по лютий 2016 р.– Начальник відділу по управлінню персоналом, в.о. Завідувача канцелярії:
Опит роботи з програмою:1-С 8.2 т аелектронний документообіг кадри 7 років!!!
Ведення кадрового документообігу в повному обсязі;
• підбір персоналу, проведення співбесід;
• розробка та оформлення положень про розробку положень, посадових інструкцій, рабочих інструкціій і т.п.;
• розробка стандартних операційних процедур;
• розробка та корегування організаційної структури підприємства;
• оформлення документів при прийомі, переведені та звільнені працівників;
• складання графиків роботи та складаня табелів обліку робочого часу;
• підбір постачальників, щодо проведення зовнішніх навчань;
• складання планів – графиків проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
• організація та проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
• проведення внутрішніх аудитів;
• складання графиків відпусток;
• підготовка та проведення атестації робочих місць зі шкідливими умовами праці;
• складання звітів;
• облік військово зобов'язаних;
• оформлення відряджень;
Голова комісії із соціального страхування 6 років:
• контроль правильности заповнення листків непрацездатность;
• листування з медичними закладами, у випадках некорректного заповнення листків непрацездатності;
• складання щомісячних протоколів засіданнь комісії;
• забезпечення працівників санаторно-курортними путівками;
• контроль формування архиву;
Додаткова робота:
• паспортист відомчих будинків;
• реєстрація та зняття з реєстрації мешканців;
• складання списків виборців;
• робота з ГІОЦ, щодо формування рахунків на оплату послуг;
• складання статистичних звітів по заборгованності та жилфонду щомісячно.
З січня 2015 року – виконання обов′язків завідувача канцелярії
КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради»
квітень 2003 – березень 2008 Начальник відділу кадрів (єдиний) штат 270 працівників
• підбір персоналу
• проведення співбесід
• прийом, перевод, звільнення
• складання графіків відпусток, оформлення всіх видів відпусток;
• розробка та оформлення положень, посадових та робочих інструкцій;
• складання табелів обліку робочого часу;
• складання звітів.
• оформлення відряджень.
Автобусний парк № 1
вересень 1992 – березень 2003 Оператор комп'ютерного набору
обробка шляхових листів;
складання звітів
виконання дрібних доручень;
квітень 1997р. – березня 2003р. Завідувач гуртожитків
вересень 1992р. – квітень 1997р.паспортистка

вересень 1986 – липень 1992
Київський автомобільно- дорожний інститут
факультет “Економіка та експлуатація автомобільного транспорту”
спеціальність – інженер –економість
21.04 – 26.05.2010р. НФаУ, Інстітут підвищення кваліфікації «Організація виробництва, контролю якості, зберігання імунобіологічних препаратів та препаратів крові в умовах належної виробничої практики»;
22.05.- 19.06.2010р. Національная академія Керівних кадрів культури та містецтва Інститут післядипломної освіти, курси підвищення кваліфікації « Правове регулювання трудових відносини. Кадрове діловодство»
29.09.2014 – 12.10.2014 р. Курси навчання за спеціальністю «Практика HR-управління».

Windows, MS Office, Internet, досвідчений користувач,
знання програм 1С (7,8 версія), активно вивчаю англійську мову.

Сертифікат «Державний центр з Належної Виробничої Практики»
Сертифікат ТОВ «Учбовий центр «НОВАТОР»»
Сертифікат «Департамент професійного навчання видавничого дому «МЕДІА - ПРО»»
Сертифікат «БІЗНЕС - ГАРАНТ»

Грамота Об'єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України за вагомий внесок у розвиток фармацевтичної галузі України;
Грамота Оргкомітету Національного рейтингу учасників фармацевтичного ринку України «Фармація - 2009» за номінацією «Найкращій фахівець року»

Не палю, маю водійське посвідчення, можливі відрядження.
Маю рекомендації з попередніх місць роботи.
Училась

по 1992

Киевский автомобильно-дорожный институ Уровень образования: Высшее. Факультет: Экономика и эксплуатация автомобильного транспорта. Специальность: Инженер-экономист. Форма обучения: Дневная/Очная.

Уровень образования: Высшее.
Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
 
{% dialog.title %} {% dialog.price %} 
Вакансия появится на первых страницах поиска сразу после оплаты.
Бесплатные обновления сохранятся в полном объеме, сроки размещения вакансии не изменятся.
Сразу после оплаты вам будут доступны: имя, электронная почта, телефон и другие контакты
Пожалуйста, обратите внимание: возврат денег за обновление вакансии невозможен.
Возврат денег за покупку невозможен
Внимание: возврат денег за апгрейд до турбовакансии невозможен.
Апгрейд до турбовакансии осуществляется согласно
правилам размещения вакансии.
Хочешь машину
как у соседа?
Узнай, где он работает
с помощью SuperJob!
Подробнее
№ 34334364 обновлено 30 августа, 15:47
Начальник отдела кадров, инспектор отдела кадров
8 000 грн, работа на территории работодателя, полный рабочий день
Женщина, 47 лет (25 апреля 1969)
Киев
Высшее образование
1992
Киевский автомобильно-дорожный институ
Экономика и эксплуатация автомобильного транспорта
Дневная/Очная форма обучения
Инженер-экономист
Навыки и умения
Профессиональные навыки
ПрАТ “БІОФАРМА” (Київ) штат 500 працівників
квітень 2008 р. по лютий 2016 р.– Начальник відділу по управлінню персоналом, в.о. Завідувача канцелярії:
Опит роботи з програмою:1-С 8.2 т аелектронний документообіг кадри 7 років!!!
Ведення кадрового документообігу в повному обсязі;
• підбір персоналу, проведення співбесід;
• розробка та оформлення положень про розробку положень, посадових інструкцій, рабочих інструкціій і т.п.;
• розробка стандартних операційних процедур;
• розробка та корегування організаційної структури підприємства;
• оформлення документів при прийомі, переведені та звільнені працівників;
• складання графиків роботи та складаня табелів обліку робочого часу;
• підбір постачальників, щодо проведення зовнішніх навчань;
• складання планів – графиків проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
• організація та проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
• проведення внутрішніх аудитів;
• складання графиків відпусток;
• підготовка та проведення атестації робочих місць зі шкідливими умовами праці;
• складання звітів;
• облік військово зобов'язаних;
• оформлення відряджень;
Голова комісії із соціального страхування 6 років:
• контроль правильности заповнення листків непрацездатность;
• листування з медичними закладами, у випадках некорректного заповнення листків непрацездатності;
• складання щомісячних протоколів засіданнь комісії;
• забезпечення працівників санаторно-курортними путівками;
• контроль формування архиву;
Додаткова робота:
• паспортист відомчих будинків;
• реєстрація та зняття з реєстрації мешканців;
• складання списків виборців;
• робота з ГІОЦ, щодо формування рахунків на оплату послуг;
• складання статистичних звітів по заборгованності та жилфонду щомісячно.
З січня 2015 року – виконання обов′язків завідувача канцелярії
КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради»
квітень 2003 – березень 2008 Начальник відділу кадрів (єдиний) штат 270 працівників
• підбір персоналу
• проведення співбесід
• прийом, перевод, звільнення
• складання графіків відпусток, оформлення всіх видів відпусток;
• розробка та оформлення положень, посадових та робочих інструкцій;
• складання табелів обліку робочого часу;
• складання звітів.
• оформлення відряджень.
Автобусний парк № 1
вересень 1992 – березень 2003 Оператор комп'ютерного набору
обробка шляхових листів;
складання звітів
виконання дрібних доручень;
квітень 1997р. – березня 2003р. Завідувач гуртожитків
вересень 1992р. – квітень 1997р.паспортистка

вересень 1986 – липень 1992
Київський автомобільно- дорожний інститут
факультет “Економіка та експлуатація автомобільного транспорту”
спеціальність – інженер –економість
21.04 – 26.05.2010р. НФаУ, Інстітут підвищення кваліфікації «Організація виробництва, контролю якості, зберігання імунобіологічних препаратів та препаратів крові в умовах належної виробничої практики»;
22.05.- 19.06.2010р. Національная академія Керівних кадрів культури та містецтва Інститут післядипломної освіти, курси підвищення кваліфікації « Правове регулювання трудових відносини. Кадрове діловодство»
29.09.2014 – 12.10.2014 р. Курси навчання за спеціальністю «Практика HR-управління».

Windows, MS Office, Internet, досвідчений користувач,
знання програм 1С (7,8 версія), активно вивчаю англійську мову.

Сертифікат «Державний центр з Належної Виробничої Практики»
Сертифікат ТОВ «Учбовий центр «НОВАТОР»»
Сертифікат «Департамент професійного навчання видавничого дому «МЕДІА - ПРО»»
Сертифікат «БІЗНЕС - ГАРАНТ»

Грамота Об'єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України за вагомий внесок у розвиток фармацевтичної галузі України;
Грамота Оргкомітету Національного рейтингу учасників фармацевтичного ринку України «Фармація - 2009» за номінацією «Найкращій фахівець року»

Не палю, маю водійське посвідчення, можливі відрядження.
Маю рекомендації з попередніх місць роботи.