Резюме добавлено в папку «Входящие»
№ 34334364Обновлено 30 августа 2016
В избранные

Начальник отдела кадров, инспектор отдела кадров

8 000 грн., полный рабочий день, на территории работодателя
Жен., 48 лет (25 апреля 1969), высшее образование
Киев
Покупка контактной информации
Сразу после оплаты вы получите имя, эл.адрес и телефон соискателя и сможете пригласить его на собеседование
Купить за 500 Р Выбрать тариф (от 150 Р за резюме)
Возврат денег за покупку невозможен
Высшее образование
1992
Киевский автомобильно-дорожный институ
Экономика и эксплуатация автомобильного транспорта
Дневная/Очная форма обучения
Инженер-экономист
Навыки и умения
Профессиональные навыки
ПрАТ “БІОФАРМА” (Київ) штат 500 працівників
квітень 2008 р. по лютий 2016 р.– Начальник відділу по управлінню персоналом, в.о. Завідувача канцелярії:
Опит роботи з програмою:1-С 8.2 т аелектронний документообіг кадри 7 років!!!
Ведення кадрового документообігу в повному обсязі;
• підбір персоналу, проведення співбесід;
• розробка та оформлення положень про розробку положень, посадових інструкцій, рабочих інструкціій і т.п.;
• розробка стандартних операційних процедур;
• розробка та корегування організаційної структури підприємства;
• оформлення документів при прийомі, переведені та звільнені працівників;
• складання графиків роботи та складаня табелів обліку робочого часу;
• підбір постачальників, щодо проведення зовнішніх навчань;
• складання планів – графиків проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
• організація та проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
• проведення внутрішніх аудитів;
• складання графиків відпусток;
• підготовка та проведення атестації робочих місць зі шкідливими умовами праці;
• складання звітів;
• облік військово зобов'язаних;
• оформлення відряджень;
Голова комісії із соціального страхування 6 років:
• контроль правильности заповнення листків непрацездатность;
• листування з медичними закладами, у випадках некорректного заповнення листків непрацездатності;
• складання щомісячних протоколів засіданнь комісії;
• забезпечення працівників санаторно-курортними путівками;
• контроль формування архиву;
Додаткова робота:
• паспортист відомчих будинків;
• реєстрація та зняття з реєстрації мешканців;
• складання списків виборців;
• робота з ГІОЦ, щодо формування рахунків на оплату послуг;
• складання статистичних звітів по заборгованності та жилфонду щомісячно.
З січня 2015 року – виконання обов′язків завідувача канцелярії
КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради»
квітень 2003 – березень 2008 Начальник відділу кадрів (єдиний) штат 270 працівників
• підбір персоналу
• проведення співбесід
• прийом, перевод, звільнення
• складання графіків відпусток, оформлення всіх видів відпусток;
• розробка та оформлення положень, посадових та робочих інструкцій;
• складання табелів обліку робочого часу;
• складання звітів.
• оформлення відряджень.
Автобусний парк № 1
вересень 1992 – березень 2003 Оператор комп'ютерного набору
обробка шляхових листів;
складання звітів
виконання дрібних доручень;
квітень 1997р. – березня 2003р. Завідувач гуртожитків
вересень 1992р. – квітень 1997р.паспортистка

вересень 1986 – липень 1992
Київський автомобільно- дорожний інститут
факультет “Економіка та експлуатація автомобільного транспорту”
спеціальність – інженер –економість
21.04 – 26.05.2010р. НФаУ, Інстітут підвищення кваліфікації «Організація виробництва, контролю якості, зберігання імунобіологічних препаратів та препаратів крові в умовах належної виробничої практики»;
22.05.- 19.06.2010р. Національная академія Керівних кадрів культури та містецтва Інститут післядипломної освіти, курси підвищення кваліфікації « Правове регулювання трудових відносини. Кадрове діловодство»
29.09.2014 – 12.10.2014 р. Курси навчання за спеціальністю «Практика HR-управління».

Windows, MS Office, Internet, досвідчений користувач,
знання програм 1С (7,8 версія), активно вивчаю англійську мову.

Сертифікат «Державний центр з Належної Виробничої Практики»
Сертифікат ТОВ «Учбовий центр «НОВАТОР»»
Сертифікат «Департамент професійного навчання видавничого дому «МЕДІА - ПРО»»
Сертифікат «БІЗНЕС - ГАРАНТ»

Грамота Об'єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України за вагомий внесок у розвиток фармацевтичної галузі України;
Грамота Оргкомітету Національного рейтингу учасників фармацевтичного ринку України «Фармація - 2009» за номінацією «Найкращій фахівець року»

Не палю, маю водійське посвідчення, можливі відрядження.
Маю рекомендації з попередніх місць роботи.
https://img.superjob.ru
{% dialog.title %} {% dialog.price %} 
Вакансия появится на первых страницах поиска сразу после оплаты.
Бесплатные обновления сохранятся в полном объеме, сроки размещения вакансии не изменятся.
Сразу после оплаты вам будут доступны: имя, электронная почта, телефон и другие контакты
Пожалуйста, обратите внимание: возврат денег за обновление вакансии невозможен.
Возврат денег за покупку невозможен
Внимание: возврат денег за апгрейд до турбовакансии невозможен.
Апгрейд до турбовакансии осуществляется согласно
правилам размещения вакансии.
Хочешь машину
как у соседа?
Узнай, где он работает
с помощью SuperJob!
Подробнее
Похожие резюме
Инспектор отдела кадров
7 000 грн.
Инспектор отдела кадров, Киевская городская дирекция УГППС
Специалист отдела кадров, менеджер по персоналу, помощник руководителя
8 000 Р
Специалист по трудоустройству, Районный центр занятости
Специалист отдела кадров, менеджер по персоналу, помощник руководителя
Резюме № 34334364 в открытом доступе Последнее обновление 30 августа 2016, 15:47

Резюме

Начальник отдела кадров, инспектор отдела кадров 8 000 грн.
Работа на территории работодателя, полный рабочий день.
Дата рождения: 25 апреля 1969, 48 лет.
Киев
Высшее
1992
Киевский автомобильно-дорожный институ
Факультет: Экономика и эксплуатация автомобильного транспорта
Дневная/Очная форма обучения
Специальность: Инженер-экономист
Высшее
Навыки и умения
Профессиональные навыки
ПрАТ “БІОФАРМА” (Київ) штат 500 працівників
квітень 2008 р. по лютий 2016 р.– Начальник відділу по управлінню персоналом, в.о. Завідувача канцелярії:
Опит роботи з програмою:1-С 8.2 т аелектронний документообіг кадри 7 років!!!
Ведення кадрового документообігу в повному обсязі;
• підбір персоналу, проведення співбесід;
• розробка та оформлення положень про розробку положень, посадових інструкцій, рабочих інструкціій і т.п.;
• розробка стандартних операційних процедур;
• розробка та корегування організаційної структури підприємства;
• оформлення документів при прийомі, переведені та звільнені працівників;
• складання графиків роботи та складаня табелів обліку робочого часу;
• підбір постачальників, щодо проведення зовнішніх навчань;
• складання планів – графиків проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
• організація та проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
• проведення внутрішніх аудитів;
• складання графиків відпусток;
• підготовка та проведення атестації робочих місць зі шкідливими умовами праці;
• складання звітів;
• облік військово зобов'язаних;
• оформлення відряджень;
Голова комісії із соціального страхування 6 років:
• контроль правильности заповнення листків непрацездатность;
• листування з медичними закладами, у випадках некорректного заповнення листків непрацездатності;
• складання щомісячних протоколів засіданнь комісії;
• забезпечення працівників санаторно-курортними путівками;
• контроль формування архиву;
Додаткова робота:
• паспортист відомчих будинків;
• реєстрація та зняття з реєстрації мешканців;
• складання списків виборців;
• робота з ГІОЦ, щодо формування рахунків на оплату послуг;
• складання статистичних звітів по заборгованності та жилфонду щомісячно.
З січня 2015 року – виконання обов′язків завідувача канцелярії
КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради»
квітень 2003 – березень 2008 Начальник відділу кадрів (єдиний) штат 270 працівників
• підбір персоналу
• проведення співбесід
• прийом, перевод, звільнення
• складання графіків відпусток, оформлення всіх видів відпусток;
• розробка та оформлення положень, посадових та робочих інструкцій;
• складання табелів обліку робочого часу;
• складання звітів.
• оформлення відряджень.
Автобусний парк № 1
вересень 1992 – березень 2003 Оператор комп'ютерного набору
обробка шляхових листів;
складання звітів
виконання дрібних доручень;
квітень 1997р. – березня 2003р. Завідувач гуртожитків
вересень 1992р. – квітень 1997р.паспортистка

вересень 1986 – липень 1992
Київський автомобільно- дорожний інститут
факультет “Економіка та експлуатація автомобільного транспорту”
спеціальність – інженер –економість
21.04 – 26.05.2010р. НФаУ, Інстітут підвищення кваліфікації «Організація виробництва, контролю якості, зберігання імунобіологічних препаратів та препаратів крові в умовах належної виробничої практики»;
22.05.- 19.06.2010р. Національная академія Керівних кадрів культури та містецтва Інститут післядипломної освіти, курси підвищення кваліфікації « Правове регулювання трудових відносини. Кадрове діловодство»
29.09.2014 – 12.10.2014 р. Курси навчання за спеціальністю «Практика HR-управління».

Windows, MS Office, Internet, досвідчений користувач,
знання програм 1С (7,8 версія), активно вивчаю англійську мову.

Сертифікат «Державний центр з Належної Виробничої Практики»
Сертифікат ТОВ «Учбовий центр «НОВАТОР»»
Сертифікат «Департамент професійного навчання видавничого дому «МЕДІА - ПРО»»
Сертифікат «БІЗНЕС - ГАРАНТ»

Грамота Об'єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України за вагомий внесок у розвиток фармацевтичної галузі України;
Грамота Оргкомітету Національного рейтингу учасників фармацевтичного ринку України «Фармація - 2009» за номінацією «Найкращій фахівець року»

Не палю, маю водійське посвідчення, можливі відрядження.
Маю рекомендації з попередніх місць роботи.