Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
Ещё
 
Мне нравится
Резюме 15484013
13 сентября

Специалист по взысканию задолженности

По договоренности
полный рабочий день
на территории работодателя
34 года (8 января 1982), женский, замужем, есть дети
Киев, Оболонский
Гражданство: Украина
Работала
Общий рабочий стаж — 8 лет и 9 месяцев

апрель 2008 — н.в.
8 лет и 9 месяцев

Специалист по работе с клиентами

(Полная занятость)

Лизинговая компания, г. Киев.

Стаж роботи:

07.04.2008 – по теперішній час ТОВ «……..» (Лізингова компанія)

Менеджер Управління по роботі з клієнтами (Soft Collection):
Обов’язки:
• Щоденний контроль заборгованості;
• Ведення переговорів в телефонному режимі з метою врегулювання питань заборгованості;
• Формування та відправка офіційних листів (Лист-Нагадування, Лист-Вимога);
• Консультування клієнта з причини виникнення заборгованості та варіанти/черговість її погашення;
• Звіряння з клієнтом в телефонному режимі (згідно виставлених рахунків їх оплати);
• Контроль виконання договірних зобов’язань;
• Фіксація результатів в ПЗ (програмному забезпеченні);
• Підготовка внутрішніх Заявок для виїзду СБ;
• Внутрішня звітність по заборгованості для керівництва;
• Супроводження клієнта на WO згідно внутрішньої Процедури, з рекомендаціями щодо подальшої роботи з клієнтом;
• Підготовка Додаткових угод погоджених юристами (Реструктуризація, Капіталізація, Лонгація, та ін.);
• Подвійний контроль (перевірка/вичитка) підготовлених Додаткових угод колегами;

- Підготовка Договорів лізингу/Договорів купівлі-продажу, а також погодження умов з клієнтом/постачальником з урахуванням вимог і інтересів Компанії;
- Відображення умов Договору Лізингу в операційній системі Компанії;
- Консультування клієнтів в частині договірного супроводження;
- Ведення регулярної внутрішньої звітності відділу;
розробка партнерських програм і їх подальший супровід, контроль оплати за зобов'язаннями згідно умов програм

- Виставлення рахунків (регулярних, на перепродаж, префінансування, за довідки, та ін.);
- Вигрузка/рознесення банка;
- Формування Довідок про заборгованість
- Підготовка Акту звіряння взаєморозрахунків з клієнтами.

Посада: бухгалтер
Обов’язки:
- Проведення звірки взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками;
- Проведення послуг сторонніх організацій;
- Здійснення платежів в системі Клієнт-Банк (Райффайзен Банк Аваль, Надра)

12.11.2007 - 02.04.2008 ТОВ «……» (продаж автомобілів)
Посада: Зам. Гл. бухгалтера (підпорядкування 2 бухгалтера)
Обов'язки:
- Надходження (оприбуткування товару, введення в експлуатацію), реалізація, повернення товарів постачальнику, повернення товарів від покупців, коригування до податкових накладних, акти виконаних робіт;
- Виписування довіреностей, Книга обліку довіреностей;
- Проведення звірки взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;
- Авансові;
- Податкове зобов'язання; податковий кредит;
- Каса;
- Зарплата (35-45 чоловік) (нарахування: з/п, лікарняних, відпускних);
- Здійснення платежів в системі Клієнт-Банк (Партнер-банк, МКБ)
- Звіти в: ПФ; ФСС; ФСС з ТВП; Комунальний податок;

01.12.2005 - 01.11.2007 ТОВ «………» (оптова торгівля медикаментами)
Посада: бухгалтер;
Обов'язки:
- Ведення первинної документації (надходження, реалізація, повернення товарів постачальнику, повернення товарів від покупців, виписка податкових накладних на передоплату; коригування до податкових накладних, акти виконаних робіт) (рах. 361, 631, 685,);
- Здійснення платежів в Клієнт-банку (Укрсоцбанк), а також рознесення в програми 1С: Підприємство 7.7; 1С: Підприємство 8.0;
- авансові звіти;
- Ведення Каси підприємства (РКО, ПКО);
- Списання ПММ (10 - 12 автомобілів);
- Списання бланків суворої звітності, Книга обліку довіреностей;
- Проведення звірки взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;
- Підготовка внутрішніх звітів для керівників, менеджерів;
- Реєстр податкових накладних.

03.2005 - 19.10.2005 – Аудиторська консалтинговая фірма «……..»
Посада: бухгалтер
Обов’язки:
- видача видаткових накладних, проведення прибуткових накладних, видача та проведення податкових накладних; видача актів наданих послуг; коригування до податкових накладних;
- списання ПММ;
- нарахування заробітної плати (15 осіб), розрахунок відпустки, розрахунок декретних;
- формування і подача звітів з заробітної плати Представництва до фондів, 1 ДФ, комунальний податок; 1-опт.

12.10.2004 – 22.12.2004 –ТОВ «……..» (гіпермаркет)
Посада: менеджер оптового відділу (прийом та формування заказів);

01.09.2001 – 03.10.2002 – ЗАО «……….» з іноземними інвестиціями (охоронні системи)
Посада:оператор обчислювального центру.

Ключевые навыки
Microsoft office, Лига, Outlook Express, The Bat, Интернет, 1С:Предприятие7.7; 1С:Предприятие 8.0, IBM Notes, Клиент-Банк (Укрсоцбанк, Партнер-банк, МКБ, Райффайзен Банк Аваль, Надра); PC-Banking.
Особисті якості: Відповідальність, стресостійкість, аналітичне мислення, працювати на
результат, не конфліктність, порядність. Без шкідливих звичок.
Курсы и тренинги

2005

Компьютер для бухгалтера» за програмою «1С:Бухгалтерія 7.7. ЧП «Лит», г. Киев

2002

Специальность – бухгалтер. ЧП «Лит», г. Киев

О себе

Дата народження: 1982 г.
Сімейний стан: Заміжня
Прописка: м. Київ
Освіта: Вища (Економічна (Облік та аудит)
Стаж роботи: 10 років

01.09.2004 – 30.06.2005 – Академія муніципального управління
Спеціальність – «Облік та аудит», кваліфікація: економіст;
01.09.2000 – 07.07.2004 г. – Академія муніципального управління
Спеціальність – «Економіка та підприємництво», кваліфікація бакалавра з обліку та аудиту;
01.09.1997 – 23.06.2000 г. – Професійно-технічне училище №40
Спеціальність – «оператор ЕОМ зі знанням бухгалтерського обліку».

Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
 
{% dialog.title %} {% dialog.price %} 
Вакансия появится на первых страницах поиска сразу после оплаты.
Бесплатные обновления сохранятся в полном объеме, сроки размещения вакансии не изменятся.
Сразу после оплаты вам будут доступны: имя, электронная почта, телефон и другие контакты
Пожалуйста, обратите внимание: возврат денег за обновление вакансии невозможен.
Возврат денег за покупку невозможен
Внимание: возврат денег за апгрейд до турбовакансии невозможен.
Апгрейд до турбовакансии осуществляется согласно
правилам размещения вакансии.
Хочешь машину
как у соседа?
Узнай, где он работает
с помощью SuperJob!
Подробнее
№ 15484013 обновлено 13 сентября, 09:30
Специалист по взысканию задолженности
По договоренности, работа на территории работодателя, полный рабочий день
Женщина, 34 года (8 января 1982)
Замужем, есть дети, гражданство Украина
Киев, Оболонский
Опыт работы 8 лет и 9 месяцев
Специалист по работе с клиентами
8 лет 9 месяцев
апрель 2008  — н.в.
Лизинговая компания, Киев, полная занятость
Стаж роботи:

07.04.2008 – по теперішній час ТОВ «……..» (Лізингова компанія)

Менеджер Управління по роботі з клієнтами (Soft Collection):
Обов’язки:
• Щоденний контроль заборгованості;
• Ведення переговорів в телефонному режимі з метою врегулювання питань заборгованості;
• Формування та відправка офіційних листів (Лист-Нагадування, Лист-Вимога);
• Консультування клієнта з причини виникнення заборгованості та варіанти/черговість її погашення;
• Звіряння з клієнтом в телефонному режимі (згідно виставлених рахунків їх оплати);
• Контроль виконання договірних зобов’язань;
• Фіксація результатів в ПЗ (програмному забезпеченні);
• Підготовка внутрішніх Заявок для виїзду СБ;
• Внутрішня звітність по заборгованості для керівництва;
• Супроводження клієнта на WO згідно внутрішньої Процедури, з рекомендаціями щодо подальшої роботи з клієнтом;
• Підготовка Додаткових угод погоджених юристами (Реструктуризація, Капіталізація, Лонгація, та ін.);
• Подвійний контроль (перевірка/вичитка) підготовлених Додаткових угод колегами;

- Підготовка Договорів лізингу/Договорів купівлі-продажу, а також погодження умов з клієнтом/постачальником з урахуванням вимог і інтересів Компанії;
- Відображення умов Договору Лізингу в операційній системі Компанії;
- Консультування клієнтів в частині договірного супроводження;
- Ведення регулярної внутрішньої звітності відділу;
розробка партнерських програм і їх подальший супровід, контроль оплати за зобов'язаннями згідно умов програм

- Виставлення рахунків (регулярних, на перепродаж, префінансування, за довідки, та ін.);
- Вигрузка/рознесення банка;
- Формування Довідок про заборгованість
- Підготовка Акту звіряння взаєморозрахунків з клієнтами.

Посада: бухгалтер
Обов’язки:
- Проведення звірки взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками;
- Проведення послуг сторонніх організацій;
- Здійснення платежів в системі Клієнт-Банк (Райффайзен Банк Аваль, Надра)

12.11.2007 - 02.04.2008 ТОВ «……» (продаж автомобілів)
Посада: Зам. Гл. бухгалтера (підпорядкування 2 бухгалтера)
Обов'язки:
- Надходження (оприбуткування товару, введення в експлуатацію), реалізація, повернення товарів постачальнику, повернення товарів від покупців, коригування до податкових накладних, акти виконаних робіт;
- Виписування довіреностей, Книга обліку довіреностей;
- Проведення звірки взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;
- Авансові;
- Податкове зобов'язання; податковий кредит;
- Каса;
- Зарплата (35-45 чоловік) (нарахування: з/п, лікарняних, відпускних);
- Здійснення платежів в системі Клієнт-Банк (Партнер-банк, МКБ)
- Звіти в: ПФ; ФСС; ФСС з ТВП; Комунальний податок;

01.12.2005 - 01.11.2007 ТОВ «………» (оптова торгівля медикаментами)
Посада: бухгалтер;
Обов'язки:
- Ведення первинної документації (надходження, реалізація, повернення товарів постачальнику, повернення товарів від покупців, виписка податкових накладних на передоплату; коригування до податкових накладних, акти виконаних робіт) (рах. 361, 631, 685,);
- Здійснення платежів в Клієнт-банку (Укрсоцбанк), а також рознесення в програми 1С: Підприємство 7.7; 1С: Підприємство 8.0;
- авансові звіти;
- Ведення Каси підприємства (РКО, ПКО);
- Списання ПММ (10 - 12 автомобілів);
- Списання бланків суворої звітності, Книга обліку довіреностей;
- Проведення звірки взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;
- Підготовка внутрішніх звітів для керівників, менеджерів;
- Реєстр податкових накладних.

03.2005 - 19.10.2005 – Аудиторська консалтинговая фірма «……..»
Посада: бухгалтер
Обов’язки:
- видача видаткових накладних, проведення прибуткових накладних, видача та проведення податкових накладних; видача актів наданих послуг; коригування до податкових накладних;
- списання ПММ;
- нарахування заробітної плати (15 осіб), розрахунок відпустки, розрахунок декретних;
- формування і подача звітів з заробітної плати Представництва до фондів, 1 ДФ, комунальний податок; 1-опт.

12.10.2004 – 22.12.2004 –ТОВ «……..» (гіпермаркет)
Посада: менеджер оптового відділу (прийом та формування заказів);

01.09.2001 – 03.10.2002 – ЗАО «……….» з іноземними інвестиціями (охоронні системи)
Посада:оператор обчислювального центру.
Курсы
2005
ЧП «Лит»
Компьютер для бухгалтера» за програмою «1С:Бухгалтерія 7.7
Киев
2002
ЧП «Лит»
Специальность – бухгалтер
Киев
Навыки и умения
Профессиональные навыки
Microsoft office, Лига, Outlook Express, The Bat, Интернет, 1С:Предприятие7.7; 1С:Предприятие 8.0, IBM Notes, Клиент-Банк (Укрсоцбанк, Партнер-банк, МКБ, Райффайзен Банк Аваль, Надра); PC-Banking.
Особисті якості: Відповідальність, стресостійкість, аналітичне мислення, працювати на
результат, не конфліктність, порядність. Без шкідливих звичок.
Дополнительные сведения
Дата народження: 1982 г.
Сімейний стан: Заміжня
Прописка: м. Київ
Освіта: Вища (Економічна (Облік та аудит)
Стаж роботи: 10 років

01.09.2004 – 30.06.2005 – Академія муніципального управління
Спеціальність – «Облік та аудит», кваліфікація: економіст;
01.09.2000 – 07.07.2004 г. – Академія муніципального управління
Спеціальність – «Економіка та підприємництво», кваліфікація бакалавра з обліку та аудиту;
01.09.1997 – 23.06.2000 г. – Професійно-технічне училище №40
Спеціальність – «оператор ЕОМ зі знанням бухгалтерського обліку».