Обновлено 5 декабря№ 30521571
№ 30521571
вчера
Отправить резюме
Работа в Киеве / Вакансии / Административная работа, секретариат, АХО

Адміністратор на ресепшн

Киев
опыт работы не требуется, сменный график работы
По договорённости

Обязанности:

- Зустріч клієнтів центру; - Консультація по послугам центру, цінам на послуги, акційним пропозиціям та умовам підготовки до занять; - Робота з базою даних (внесення інформації про пацієнта, супровід пацієнта в центрі).

Требования:

Освіта: - Високий рівень клієтоорієнтованості та бажання допомагати людям; - Досвід роботи з клієнтами бажано, грамотність мови та письма; - Навики роботи з ПК на рівні впевненого користувача. - Необхідні особисті якості: комунікабельність, уважність, орієнтація на клієнта, доброзичливість. - Дівчина. Вік: 18-35 років.

Условия:

- Можливості та переваги роботи в нас: - Конкурентна та стабільна заробітна плата від 12 000 грн - Регулярний перегляд рівня ЗП - Навчання та професійний розвиток - Молодий та прогресивний колектив - Можливість кар'єрного та професійного зросту в середині компанії, навчання та професійний розвиток за рахунок компанії; Повна зайнятість: - 2 дні через 2 дні з 9-00 до 21-00 год. Звоните: +380951311446, +380683083680. Уровень дохода: от 12000 грн.

Отправить резюме

похожие вакансии

компания

Comfort house

Клиент SuperJob с 2017 года
До 50 сотрудников
28 вакансий

контакты

Войдите для просмотра контактов работодателя
Войти